Historia

/Historia
Historia2018-07-26T10:07:03+00:00

Nasza historia opowiada o rozwoju, o pasji, o trudnościach i sukcesach. Pokazuje, w jaki sposób nasza firma szła z duchem czasu, a co pozostało w niej z biegiem lat niezmienne. Zapraszamy w krótką podróż w czasie.

2017 – Nowa przestrzeń dla kreacji i sprzedaży

Działy Kreacji i Sprzedaży (KIS) oraz Prototypowania i Wdrożeń (PIWo) rozrastają się, dając nam nowe pole do popisu. Teraz pracujemy w przestrzeni, która jeszcze bardziej sprzyja komunikacji i współpracy.

2015 – Certyfikat ISO

Otrzymanie certyfikatu zgodności z normami zarządzania jakością ISO9001:2008 potwierdza kierunek, w którym zmierzamy. To ważne zwieńczenie dwudziestu lat naszej pracy.

2014 – Dwudziestolecie

To rok naszego wielkiego jubileuszu. Przez dwadzieścia lat tworzyliśmy silny zespół, poszerzaliśmy swoją działalność, zdobywaliśmy niezdobyte i projektowaliśmy niemożliwe. Wciąż kochamy kawę, rozwijamy się i inwestujemy w nowe technologie.

2013 – Wzrost zaufania, wzrost tempa

Trzykrotnie zwiększa się średnia wartość zamówienia, a klienci coraz bardziej nam ufają. Wracamy na rynek afrykański z dużym zleceniem dla klienta z Algierii, a targi rozwiązań Dark Doors mobilizują nas do działania na najwyższych obrotach. Naszą historię opowiadają liczby.

2010 – Wskaźniki BSC i zaskakująca zmiana prawa

Tworzymy Zrównoważoną Kartę Wyników (Balanced Scorecard), by coraz lepiej planować i kontrolować pracę firmy zgodnie z zasadą „Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, nie możesz sobie z tym poradzić”. Mierzymy się też z nowymi wyzwaniami – od tego roku w wielu krajach nie wolno już bezpośrednio prezentować wyrobów tytoniowych. Wspinamy się na wyżyny kreatywności, by pogodzić prawo z reklamą i osiągamy sukces.

2007 – Przeprowadzka !

W tym roku dzieje się naprawdę wiele. Przenosimy się pod Wrocław, do Łan, gdzie nareszcie zwiększamy przestrzeń, by nabrać jeszcze większego rozpędu. Eksport przekracza sprzedaż krajową, znajdujemy klientów w Szwecji, Mołdawii i Estonii, odwiedzamy Targi w Genewie, a odpoczywamy podczas zwiedzania jaskiń.

2006 – Zaczynamy wzrost produkcji

Owocem tego roku jest ponad 42 000 wyrobów. Nadal współpracujemy z House of Prince, naszym pierwszym większym klientem. Dużo podróżujemy, a po godzinach rozgrywamy międzydziałowe mecze. Warunki mamy skromne, zapału mnóstwo i szykują się kolejne zmiany…

2003 – Rok różnorodności

Wśród firm, które powierzają nam swoje zlecenia znajdują się przedstawiciele branży alkoholowej, tytoniowej, farmaceutycznej, spożywczej i innych. To wyzwanie dla naszej kreatywności, które witamy z radością. Flagowym produktem staje się linia innowacyjnych reklam dla marki Żywiec.

2003 – Nowi klienci i romans z … kawą

Ciągle zyskujemy nowych klientów wśród dużych, znanych firm, a z naszej niepohamowanej miłości do kawy rodzi się nowy pomysł – sieć punktów sprzedaży kawy Pod Młynkiem bazuje na oryginalnej formie i doskonałym smaku. Po krótkiej przygodzie pozostaje miłość do kawy.

2000 – Zmiany, zmiany, zmiany

Przenosimy firmę z alei Różyckiego na ulicę Strachocińską. Nasza firma liczy już 42 pracowników, potrzebujemy miejsca, w którym każdy będzie mógł spełnić swój unikalny potencjał. Zmienia się nasze logo, a klienci na Targach Brau Beviale w Norymberdze zapoznają się z naszą kreatywnością.

1999 – Wiatr w żagle

Nabieramy rozpędu – nasza sprzedaż wzrasta o 80% w porównaniu z poprzednim rokiem. Tworzymy prototypy listew kioskowych (które staną się jednym z naszych flagowych produktów), katalog oraz stawiamy czoła kolejnym wyzwaniom i trudnościom.

1995 – Pierwsze duże wyzwania

Po kilku satysfakcjonujących zleceniach od lokalnych firm bierzemy udział w przetargu i wykonujemy 100 podajników na papierosy dla szwedzkiej firmy House of Prince. To początek współpracy z pierwszym dużym klientem! Przyszłość rysuje się ekscytująco.

1994 – Zaczynamy

Pierwsze kroki samodzielnej firmy Perfecta Centrum Reklamy. Załoga liczy 6 osób, pracujemy w wynajętym garażu (jak większość znanych dzisiaj dużych firm), a głowy mamy pełne pomysłów i zapału – to wstęp do naszej unikalnej historii.

1972 – Ekonomik

Dziadek obecnego właściciela firmy opracowuje innowacyjny piec Ekonomik 72. W tym roku Perfecta rozpoczyna działalność w branży metalowej.

1912 – Napoje wyskokowe

Już ponad sto lat temu przedsiębiorczy praprapradziadek założyciela naszej firmy zyskał akcyzę na sprzedaż „palonych napojów wyskokowych”, co umożliwiło mu stworzenie pierwszego biznesu rodziny Szczebak.